ÜrünHaberleri

Aynı Markanın Tüm Ürünlerini Satın Alma İsteğinin Altında Yatan Psikolojik Neden: Diderot Etkisi

Bir ürün aldıktan sonra sarmal bir şekilde uyumlu ürünler alma alışkanlığı olarak bilinen Diderot Etkisi nedir? Günümüzde bu etkiyi hangi noktalarda görüyoruz? Çıkış hikayesinden günümüzdeki psikolojik olguya kadar geniş bir alanda anlattık.

Ürün-Hizmet Geliştirme: Pazarlamacılık, İşletme, Üretim

167
Bize Ulaşın

Merkez mahallesi mutlu han sokak no:17/2 Bartın/Sakarya

info@urunhizmetgelistirme.com.tr

urunhizmetgelistirme.com.tr adresinde yer alan haberlerin iktibas edilirken kaynak gösterilmesini bekleriz.
Sitemizde yer alan haberin telif hakları Webtekno firmasına aittir, kaynak gösterilmeden ve link verilmeden iktibas edilemezler.
Bu içeriğin kullanımıyla ilgili yasal yükümlülükler kullanıcıya aittir.